Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2007 01:56 - Хайде по-весело
Автор: yourhelper Категория: Тя и той   
Прочетен: 1452 Коментари: 6 Гласове:
0



Прочетох доста мрачни неща тук и направо настръхвам, като виждам колко отчаяни хора има,,,,,
 Стига бе, дайте го по-ведро! Света не свършва с края на една любов, живота е низ от превратности и не бива да очакваме,че всичко ще ни е по мед и масло...Ами усмихнете се малко на съдбата, че и тя да ви се усмихне :)) !!! Хайде заедно да се усмихнем напук на всичко и да не ревем за миналото, по-добре да си търсим пътя в бъдещето, КОЙ може да ни спре да се радваме на живота днес и сега, точно в този момент, ами то ако не сега, кога ?! Да ви кажа честно мисля, че нямаме много време за черни мисли и  униние, защото така или иначе живота си върви и днес никога няма да се върне, независимо как сме го изживели, нали така ?!! :))  ;)) Ако някой има възражения, нека ми обясни :   първо-кой може да влияе на мен и на моя живот ако аз не му позволя да го направи ?  И второ- Второ няма, защото всичко се изчерпва с първото !   А относно любовта мисля, че тя е нещо прекрасно, но както всичко останало свършва все някога, но това не бива да е причина за трагедии. Не е ли по-добре да си останем с топлите чувства от миналата любов, да забравим лошите мигове и да се огледаме наоколо за една нова, красива и страстна любов, която ще ни донесе ново щастие и ... така нататък...и така нататък... разбери - живота е кратък !



Гласувай:
0



1. анонимен - Благодаря !
07.02.2007 10:35
Благодаря за отзивите ! Обичам да окуражавам хората, защото от опит знам, че колкото даваш - толкова и получаваш. Аз също съм човек и не всичко ми върви по вода, то обратното не би било нормално, но вярвам, че с усмивка и кураж можем да живеем много по-добре :) Очаквам още коментари.
цитирай
2. shadowscape - Еми като се замислиш всъщност по...
07.02.2007 11:07
Еми като се замислиш всъщност повечето хора стигат до писане предимно, когато имат някакъв проблем и нещо не им върви ;) Щастливите хора като цяло рядко се занимават с тези работи, тъй като са си достатъчно опиянени от собственото щастие ;-) Според доста мои познати болката/отчаянието/разочарованието и т.н. са доста вдъхновяващ материал (а защо това е така е друга тема вече).
Но за това, което си написал, си прав - никой не може да ти наложи мрачните мисли и настроение, ако сам не им позволиш да дойдат.
цитирай
3. sensimillia - :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
07.02.2007 11:20
много много усмивки за тебе.....мерси за поста
добре ми подейства рано сутрин...оби4ам позитивните хора
и си много много прав!!!!!
дано пове4е хора да го осъзнаят
хайде...приятен и усмихнат ден ти желая...и дано всеки следващ е такъв:))))))))))
цитирай
4. pomilvana - Браво!
07.02.2007 14:30
Харесва ми, че, освен да избираш за себе си да си оптимист, насърчаваш и другите да са такива - това се казва душегрижителство! Продължавай напред!
цитирай
5. candysays - Е, и аз пак да те похваля...
07.02.2007 15:53
Много хубав постинг, браво! Вярно е всичко онова, което си написал... А и го казваш доста убедително и ведро... Но за съжаление, не е толкова лесно да разсееш мрачните мисли, чувства и състояния... и сам го знаеш, предполагам :) Може би оптимизма е по рождение даден на някои хора, знам ли... На други пък е отнет за съжаление... Вярно- и това се учи, като всичко на този свят, но ако не си роден такъв (или не си зрасъл в по-оптимистична и ведра среда) е много по-трудно да се научиш... Изисква много усилия... ако просто не ти идва отвъртре....Аз се старая да бъда оптимист, но не съм хич по рождение, а съм точно обратното... (което е малко странно за един представител на зодия Стрелец ;))

Поздрави от един... песимист, на моменти- оптимист и реалист, но най-вече- ИДЕАЛИСТ...(в туй най ме бива....;)
цитирай
6. tsvetamak - Поздрави!
08.02.2007 15:54
Отчаяни хора има не от днес. Може би ти си имал късмета да си заобиколен само от щастливци:)
Оптимизмът ти действа заразяващо. И добре, че има и такива хора като теб, иначе цветовете на живота ще избледнеят и ще преобладава само сивия:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yourhelper
Категория: Други
Прочетен: 17351
Постинги: 4
Коментари: 12
Гласове: 72
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930