Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2007 14:54 - Приятел ли ? Какво е това ?
Автор: yourhelper Категория: Тя и той   
Прочетен: 663 Коментари: 2 Гласове:
0



     Отново съм тука,защото взе да ми става интересно в блога. За приятелите искам да ви кажа, виждам че има доста разочаровани от най-близките си приятели, та затова...Човек лесно си създава приятели, но не е нужно всеки ден да бъде с тях. Когато се виждаме постоянно с едни и същи хора, те се превръщат в част от живота ни, а когато станат част от живота ни, започват да искат да го променят...  И ако не сме такива, каквито те искат да бъдем се сърдят! Я ? И защо ? Защото всеки знае как точно другите трябва да живеят живота си, но никой не знае как точно да живее собствения си живот.Мисля,че истинския приятел е този, който те приема такъв какъвто си, без задръжки и без надежди, че ще те промени някога. Ние разбира се трябва да отвръщаме със същото, за да имаме истински приятели. Аз имам такива приятели и винаги ми е хубаво с тях, въпреки че всеки за себе си е различен. Дали казах нещо съществено ? :)) Е, това вие ще кажете, но надявам, че вече знаете, че светът не се върти около вас, нито около мен - всички сме различни, но се налага да живеем заедно, приятели ! ;))



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



1. tera - здравей, приятелю
07.02.2007 15:54
задочен. Като четох постинга реших, че това са тийнейджърски вълнения. После като видях че си се представил за зрял мъж, нещо се озадачих. Мисля, че имам силна интуиция и рядко се лъжа на първо четене, та кое е вярното? Тези категории "най-добри приятели" се използват май в училищните години и обозначават човека с когото седиш на един чин. :) Както и да е... Брой ме за приятел все пак, не искам да те променям, такъв ми харесваш :))) А наздраве!
цитирай
2. candysays - Абсолютно си прав!...
07.02.2007 15:55
...и за това, приятелю! ;))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yourhelper
Категория: Други
Прочетен: 17354
Постинги: 4
Коментари: 12
Гласове: 72
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930